DIREKT ZOOM LINK A RÉSZVÉTELHEZ: https://us02web.zoom.us/j/87189380843
Ismét online workshopot tartunk a Media Future AdView-analitikai platformjáról, a Metrics-ről médiaügynökségek és hirdetők számára. A fókuszban a fesztiválozók érdeklődése szerinti célzás és a The Youngsta perszonára való targetálás lesz.
Eddig nem volt arra mód, hogy a médiatervezők megnézzék és előszűrjék a sales house-ok inventory-ját, az áprilisban indult Metrics azonban ezt lehetővé teszi az Indamedia portfólió összes kiadványára. A júliusi Metrics workshopon a részletekbe is beavatunk, illetve a nyár hot topikjai is terítékre kerülnek.
Az online workshop időpontja: 2022. július 19., 15 óra, a fenti linken tudsz részt venni.
Az ingyenes, interaktív workshopon Földi Kata Head of Insight és Vándor Attila, a Media Future Zrt. vezérigazgatója élőben mutatják be, hogyan lehet tematika-, lokalitás- és rovatszintű AV-inventory adatokhoz jutni az elmúlt 28 napra, akár viselkedésalapú célcsoport adatokkal és platformbontással is.
Hogyan vehetsz részt az ingyenes online workshopon?
- Ha még nem vagy tagja a globális szakmai közösségi oldalnak, regisztrálj a Mediaspace oldalán!
- Csatlakozz a mediaspace.globalon meghirdetett eseményhez!
- Exkluzív információkért csatlakozz a Media Future csoportjához a Mediaspace oldalán!
Legyél te is insider, csatlakozz a workshophoz, hogy ügyfeleidnek első kézből tudj beszámolni az újdonságról, amelyekkel dispaykampányaid hatékonyabbá teheted, miközben időt is spórolsz.
Az első workshop 16 perces 'best of' videóját itt tudod megnézni.
Comments